Pagina's

maandag 21 september 2009

De Bib. Het leven van A tot Z.

Nog een bibfilm


Een toch wel geslaagd filmpje. Vind ik.
Waarschijnlijk hebben de meesten het al ergens op TV gezien, maar ik ben een televisieloos wezen dus zag ik het pas recent op het wwweb. Graag deel ik het met andere kijkbuisarme internetkinderen.
Het kan trouwens nooit kwaad om extra reclame te maken voor de bib. That's right!



Informatie Aan Zee


Dit is al het tweede geslaagde clipje over de bib. En daar mogen we best fier op zijn.
Op Informatie 2009 klonk het soms een beetje pessimistisch. Dat we niet mee zijn. Dat we nog het imago van stoffig en ouwerwets meedragen. Maar de voorbeelden uit de praktijk toonden toch een ander beeld. Ik was zelfs aangenaam verrast. Blijkbaar zijn we eerder voorlopers dan achterkomers.
De twee promotiefilmpjes bevestigen dat. En als we onze inspanningen volhouden, beseffen Jan, An en alleman dat binnenkort ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

"Waarlijk vreemd vermag alleen te zijn wat menselijk is". Wisława Szymborska