Pagina's

zaterdag 3 oktober 2009

Een screencastoefening, tevens tip



Deze screencast is een oefening. Ik ben aan het testen hoe je zoiets maakt en best publiceert.
Commentaar is welgekomen.

Zelf heb ik gemerkt dat de audio niet goed is. De build-in microfoon van m'n laptop geeft veel ruis. Het is een tip die veel opduikt: gebruik een goede microfoon of headset. Nu heb ik zelf gemerkt waarom.
Ook het script en de tekst kunnen beter, en de stem en de beelden ook. En dat cirkelvormig inzoomen is totaal overbodig. Het is gewoon show.
Hahaha, alles kan gewoon stukken beter. Dat was te verwachten. Toch ben ik wel tevreden.





De screencast is gemaakt met Screenflow. De muziek heb ik van Jamendo. De band is Novielo en het nummer is Flushed inbetween. Op Jamendo is veel te vinden dat bruikbaar is in screencasts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

"Waarlijk vreemd vermag alleen te zijn wat menselijk is". Wisława Szymborska