Pagina's

vrijdag 23 oktober 2009

Lightbox test

Post om te testen of ik een lightbox-effect kan toevoegen aan mijn blog.
Je kan naar de volgende foto gaan met de cursorpijlen of door links-/rechtsboven in de afbeelding te klikkeren. En klikkeren maar!






Ziet er vrij goed uit. Werkt ondertussen niet meer. So it goes.

Alle code (te vinden op www.bloggerplugins.org) staat in de header van de blog. De code van de afbeelding een luttel aanpassen en hopsakee.
Wel is dit systeem nog niet goed genoeg. De scripts die gebruikt worden staan op sites waarover ik geen controle heb. En als ik geen controle heb dan ben ik bang en verdrietig. Als daar iets gebeurt dan werkt dit effect niet meer op mijn blog.
Volgende stap is dus de scripts op een betere plaats zetten. Dropbox, google docs, zoho...
Er is licht aan het einde van de box.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

"Waarlijk vreemd vermag alleen te zijn wat menselijk is". Wisława Szymborska