Pagina's

zondag 21 juni 2009

"Glücklich ist, wer vergisst, was nicht mehr zu ändern ist."

De koe kwam voorbij, net als haar wei. Muziek, woorden, gedachten en emoties denderend gestaag voorbij in mij. En ik had alweer iest om over te bloggen, haha.

Ik zat door het raam van de trein te kijken.
En ik hoopte dat hij nooit zou stoppen. Ik heb dat regelmatig.
Ik hou reizen met de trein. Ik vind het magisch.





Ik luisterde naar Mogwai. Het paste.




En ik las een droevige passage in 'Het geheim' van Anna Enquist.
Ik had zin om te wenen maar deed het niet.



2 opmerkingen:

  1. nog ne keer wan tis weer nie gelukt, ligt misschien aan mijn PC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze keer wel gelukt, zullen het nog ne keer proberen. We vinden da heel leuk da ge graag met de trein reist, anders zagen we je misschien niet zo vaak en da zou wel spijtig zijn natuurlijk. Nog ne keer ne dikke merci voor cadeau, heb al wortelsapje gemaakt, maar gaan veeeeel wortelen in 1 sapje. Gaan da nu nog ne keer proberen te plaatsen. We zien je zondeg wel!!! Groeten Nele en de rest

    BeantwoordenVerwijderen

"Waarlijk vreemd vermag alleen te zijn wat menselijk is". Wisława Szymborska