Pagina's

vrijdag 26 juni 2009

Nieuwe look

Nu ik mijn blog nieuw leven ingeblazen heb, was het tijd om iets te doen aan het uitzicht. Op het wijde web vond ik al snel een aantal tips en hacks. Eenvoudiger dan ik dacht (ik dacht gewoon niet).

Gisteren en vandaag heb ik tussen mijn zon-Schelde-bankje-boekje-fietstochten door een beetje geknutseld aan de look van mijn blog.
Dankzij alle brave mensen die hun kennis op een duidelijke, begrijpelijke manier met iedereen willen delen, mag het resultaat gezien worden. Toch?

De header is stukken beter geworden met de hulp van Blogger Buster.
De mooie ronde hoekjes (ook onderaan) heb ik gevonden bij Zen Elements.
Het creatief toepassen van hun kennis is dan weer mijn eigen verdienste.
Ik ben waarlijk blij met het fijne resultaat. Een speekmedaille voor mezelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

"Waarlijk vreemd vermag alleen te zijn wat menselijk is". Wisława Szymborska